lördag 4 december 2010

ojojoj!

Strömbäck i vinterskrud


Nu var det "hundra" år sedan jag gjorde ett inlägg! Har inte haft lust, orkat, idats.. you namne it. Inte blivit av iallafall! Nu har vi gjort en flytt från landet i Strömbäck till in till stan och Västra Ersboda. Många har undrat varför Ersboda?? Vi gjorde lite uteslutningsmetoden. Först blev det faktiskt INGEN stadsdel överhuvudtaget. Åhå! Betyder det att vi ska bo kvar i S? Nää! Inte det heller. Vi sålde Strömbäck på ett kick och köpte ett radhus som passade oss både i ekonomi, plats och att det inte var helrenovering för att kunna flytta in. Då blev det v. Ersboda. Det känns jättebra. Nära naturen och nära shopping. Tjejerna har kompisar i krokarna och det går bra med bussar.


Målade hela bottenvåningen samt tjejernas sovrum vitt. Allt annat var ok! Före och Efter bilder kommer.



3 kommentarer:

  1. Åh vad snygg du har gjort din sida! Blev minsann lite "renovering" här med ;) Bloggandet går ju lite upp och ner och ibland mest ner...men det gör ju inget. Idealiskt att bo både centralt och nära naturen. När jag ser bilden på gamla lyan undrar jag om du saknar det? Ser så mysigt ut :) Hur är det med pudeltjejerna då? Har hon hämtat sig efter valperiet och allt? Min Kanel har blivit parad för andra gången, men det verkar svårt att få till det *skrattar*
    Ha det bäst! Och kul att se ett livstecken från dig =O)

    SvaraRadera
  2. Tack för det! JAg bara tryckte på en knapp "design" och vips, så blev det annorlunda! =) Lätt som en plätt. Och nej, saknar inte Strömbäck, eller jag tänker inte så. Nu bor vi här och det är oxå bra! Allt har sin tid! Men visst, omgivningarna, närheten till havet och möljigheten att tända en brasa kan man ju inte bortse från att att man saknar då och då! Kramen

    SvaraRadera
  3. kul med uppdatering! ser fram emot bilderna! Måste komma och hälsa på också framöver! =)

    SvaraRadera

Hälsningar