fredag 4 december 2009

En extra chans...

Jag var besviken efter att ha missat sista lydnadstävlingen för året förra helgen,så eftersom flera träningskompisar hade anmält till Kramfors (20mil bort)ringde jag dit och hörde efter om jag fick efteranmäla. Så nu får jag och Meya ännu en chans att tävla innan året är slut. Vi åker redan idag, för vi har med oss en liten gullig tjej på 6månader. Hon får vara vår maskot! Vi ska sova över hos M i Sollefteå. Då är vi nära imorgon. Nu ska jag packa ihop kudde, tandborste, stamtavla och hundgodis så jag är klar när H kommer.
Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Lycka till Therese1 här ska hållas tummar och tassar allt vad vi förmår...Men efter ett så lyckat genrep är det svårt att tänka sig att det skulle kunna gå allt annat än bra =0)

    Kramen

    SvaraRadera

Hälsningar