fredag 11 mars 2011

Boktipset!

Jag har oftast flera böcker på gång! Just nu till exempel ligger Susanna Alakoskis roman "hopas du trifs bra i fengelset"Från valp till stjärna  av Maria Hagström som är en toppenbok om hundträning, en Trädgårdsbok, som jag inte minns namnet på, och när jag lagar mat lyssnar jag på Den orolige mannen av Henning Mankell.
Vill alltid ha tips på böcker att läsa och så hittade jag en bra boktipsarblogg som jag vill dela med mig av den heter Med näsan i en bok! Bloggens skapare har listat böcker hon läst och lyssnat på och recenserat dessa. Jättebra!

3 kommentarer:

  1. Tips; "Berättelsen om Edgar", av David Wroblewski. Det är en varm och fängslande berättelse om Edgar som är stum och om hans liv på en hundkennel.

    >> Som glöm-allt-omkring-dig-bok är den perfekt>>
    Örnsköldviks Allehanda


    >>En fängslande släktsaga bestående av förfärliga konflikter, förverkligande drömmar och häpnadsväckande mirakel>>
    Smålandsposten

    >>...en roman för hundälskare>>
    Skånskan

    Med önskan om god läsning!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska genast kolla om den finns på bibblan!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du uppmärksammar mig i din blogg!

    SvaraRadera

Hälsningar