onsdag 16 mars 2011

Klicker

Posted by Picasa
Det damp ner en present från Canis i brevlådan för ett tag sedan. En klicker med texten "Hej Therese! Gratulerar till ditt uppflytt till KLASSE 2 på www.canis.se"
Åhhåå! tänkte jag då. Lite sent med en sån gratulation, det var ju 2008 jag blev uppflyttad till lydnadsklass 2!! Och hur tusan kan de veta när man blir uppflyttad??? Men sen fattade jag ju! Uppflyttet gäller förstås på Canis som kund!!!
Prenumererar på tidningen Canis och brukar handla böcker, klickers och annat som tillhör hunderiet där. Men visst var det gulligt med en liten present!
Canis är inte bara en webshop, där finns mycket att läsa och se på om hundträning. De har bland annat en klickerkurs via e-post som är gratis. Testa! Klicka in på Canis  för att läsa mer!
Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Alltid kul med presenter!!! :D
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Men hallå där, jag har varit kund/medlem där i tre år och köpt en massa grejer. Jag tror att du är så trevlig så du har fått ändå!!!

    Grattis!

    SvaraRadera
  3. "ler" Du är för gullig du, A-S!

    SvaraRadera

Hälsningar