torsdag 24 mars 2011

V.I.P

Fick ett signerat exemplar av Agneta Sjödins nya bok " Flickan från paradiset" i brevlådan idag! Jag är medlem på sajten Boktipset.se, där man kan lägga upp en bokhylla och betygsätta böcker man läst, få tips på böcker de tror att man gillar utifrån de betyg man satt. Där hade de en V.I.P utlottning bland medlemmarna av tio signerade ex. av den här boken som kommer ut i handeln först nästa vecka,(tror jag det var). Ska bli spännande att sätta tänderna i den! Jag tycker det är jättebra att få nya impulser att läsa sådant man kanske inte skulle leta fram själv på bibblan eller i bokhandeln.
Jag blev så löjligt GLAD av att få en bok! 
Har du vunnit något i en utlottning eller tävling? Vad var det isåfall?
Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Wow, grattis!
    Kan inte minnas att jag någonsin har vunnit nåt. Jag har inte turen på min sida helt enkelt haha.
    Kramen!

    SvaraRadera

Hälsningar