tisdag 15 mars 2011

Rolig lydnadsträning


Kolla in det här ni som tycker att det är tråkigt med lydnadsträning! Det här är väl ett bra exempel på att det nog beror på den som tränar snarare än själva lydnaden om det blir roligt eller inte......! ;) Hoppas någon kan få en kick! Den här filmen hittade jag hos Fanny Gott
Själv försöker jag få in så mycket lek som möjligt utan att det blir slams av alltihop. Jag vill att både jag och pudlarna ska känna att det här är de roligaste lekarna som finns, när vi tränar. Ibland lyckas vi och ibland inte- men målsättningen är att det ska vara KUL!
Hur roligt har du när du tränar?
Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig film!!!

    Här har vi det också mycket skoj. Lite för hög belöningsförväntan dock, så jag har coolat ner det hela åtskilligt under vintern :D.

    SvaraRadera
  2. Härligt att se! :D
    Kramen!

    SvaraRadera

Hälsningar