fredag 6 november 2009

Det snöar!


Bilderna kommer från http://denvitajulen.blogspot.com/

Bilden är lånad från:
http://itsahouse.blogspot.com/2009/11/bind-egna-dorrkransar.html
Här finns även instruktioner på hur man gör de fina kransarna.

Det blir så vackert med allt det vita. Men nu är det mesta av snön borta igen och ljuset vill inte riktigt komma fram idag. Snöflingorna gjorde att jag blev lite inspirerad av att fundera över juldekorationer och annat pyssel. Därav bilderna. Har inte kommit till det praktiska ännu. Jag bara fantiserar än så länge....

2 kommentarer:

  1. Jag fick också lite julnoja när det var vitt på backen även här igår kväll (torsdag). Men imorse var den lika bortblåst som snön...
    Jag undrar bara om jag kommer att vara less på julpynt innan jul? Vi har ju redan för ett bra tag sen tagit fram julsakerna på Coop, så man springer förbi dom några gånger varje dag :S

    SvaraRadera
  2. Att fantisera är början ;) Så mkt fint man kan göra, jättemysig bilder.
    Hoppas du får en skön helg!

    Kram Anki

    SvaraRadera

Hälsningar